Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 11:25:30 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2411371/14297 aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Friedebert 
Tuglase tänav T19 // Tapa-Tartu 424,7-426,1 km // Tapa-Tartu 426,1 km // 
Tapa-Tartu 426,1-427,1 km // Vaksali tn 46 // 54 (Betooni tn (km 425,973) 
raudteeülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon ja tõkkepuud) ja soovib 
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lg 6 p 2 
edastab TTJA Betooni tn (km 425,973) raudteeülesõidukoha automaatne 
foorisignalisatsiooni ja tõkkepuu kasutusloa taotluse arvamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27213950>  (menetlus nr: 
465484), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 30.12.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister